sobota, 5 października 2013

ZMĘCZONA ALE SZCZĘŚLIWA

WitajCie Kochani!!

Właśnie zakończyłam trening. Czuje się MEGA wyczerpana, ale i MEGA szczęśliwa.Ktoś może sobie pomyśleć: "ćwiczy tylko 4 minuty,a taka zmęczona jest?" Otóż Kochanie to są baaaaardzo intensywne 4 minuty! Dziś zmieniłam ćwiczenie, bo jak już wcześniej pisałam szybko się nudzę ;) Dziś postawiłam na pajacyki! a w 10 sekundowych przerwach standardowo truchcik. Muszę powiedzieć Wam, że pajacyki są wykańczające! po pierwszych dwóch seriach bolały mnie już ręce od ciągłego podnoszenia! A gdzie tu było do końca! Przecież pozostało mi wtedy jeszcze 6 serii. Lecz się ie poddałam! Teraz pieką mnie też łydki i tak trochę drżą, ale wiecie co to znaczy? Że coś się dzieje w moim organizmie dzięki temu treningowi z czego się niezmiernie cieszę! ;)
Nie pomyślcie sobie, że pisze Wam to po to żeby Was zniechęcić! Broń Boże! Po prostu chcę żebyście zobaczyli, że dzięki 4 minutowemu treningowi możecie coś osiągnąć, że może być on skuteczny jeśli tylko naprawdę będziecie tego chcieli. Że mimo tego, że są to tylko cztery minuty może się zmęczyć i spocić i może Was coś zaboleć, ale to tylko świadczy o tym, że trening działa! Że będą efekty, że to się opłaca! Więc próbujcie! Nie macie nic do stracenia. Trzymam za Was wszystkich kciuki i za każdego z osobna. Zaglądajcie tu, a zawsze znajdziecie tu dawkę wsparcia, optymizmu i zachęty. Zawsze możecie prosić mnie o pomoc, jak tylko będę umiała pomóc to pomogę. Ale najważniejsze jest żebyście się nie poddawali, bo tylko tchórze  się poddają, a przecież Wy nimi nie jesteście! Wiem to NA PEWNO ! ;))

PS. Wczoraj z moim chłopakiem gdy wyskoczyliśmy ze znajomymi popełniłam małą zbrodnie! o 21 zjadłam chessburgera z MacDonalda! Miałam ogromne wyrzuty sumienia, dlatego poszłam spać o 1 bo nie chciałam najedzona zasnąć ;) bo jak wiadomo ostatni posiłek jemy 3 godziny przed snem. Dlatego dziś ćwiczyłam intensywniej ;) Wybaczyłam już sobie tę pokusę, bo przecież jesteśmy tylko ludźmi, popełniamy błędy, ale się NIE PODDAJEMY ! NIGDY!

Miłego dnia Robaczki! ;** Do jutra ;)



A tu link do piosenki która mnie dobrze nastraja do ćwiczeń:
http://www.youtube.com/watch?v=ZthNYozVwNM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz