sobota, 5 października 2013

JEST CUDNIE!

HALLO !
Jest 8.30 a ja już po treningu. Jeszcze sapie i rwą mnie łydki. Przy szyi mam mega zakwasy od wczorajszych pajacyków, ale dziś po krótkiej rozgrzewce ( wymachy rękoma i nogami, trucht w miejscu) i mimo tych zakwasów, znów postawiłam na pajacyki ;) Jak już wczoraj wspominałam ciężkie ćwiczenie. Schemat treningu taki jak wczoraj, ale jutro już zmieniam ćwiczenie, bo co za dużo to nie zdrowo ;)

Dziś chciałabym napisać Wam jak jeszcze dbam o ciało. 2 dni temu wspominałam, że po treningu piję herbatkę wspomagającą metabolizm lecz oprócz tego używam również balsamów antycellulitowych wyszczuplająco- ujędrniających. Niestety muszę stwierdzić, że one nie mają działania ani wyszczuplającego, ani antycellulitowego. Jedyne co zauważyłam to że ładnie napinają skórę, nic więcej, ale używam ich można powiedzieć profilaktycznie ;)
Kiedyś używałam serum z EVELINE :



Jednak 2 miesiące temu przerzuciłam się na firmę NIVELAZIONE:



Jest do nabycia w każdym ROSSMANIE i moim skromnym zdaniem jest lepszy. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu. Jest wydajny i pięknie pachnie, czego nie można powiedzieć o serum z Eveline. Ponadto tamten posiada tak zwany efekt chłodzenia, co dla mnie nie było zbyt przyjemne. W lato może i się to przydaje, lecz w chłodne dni takie jak teraz nie wydaje mi się, żeby to było dobrym pomysłem.
Oprócz tego przy każdym braniu prysznica na koniec robię sobie na brzuch, pupę i uda naprzemienne ciepło- zimne natryski. Robię tego 3 serie. Najpierw ciepły strumień przez ok 30 sek, następnie zimny przez 30 sekund, następnie ciepły, zimny, ciepły, zimny i wychodzę spod prysznica. Nie jest to może zabieg jakoś bardzo przyjemny, ale dający świetne efekty, więc polecam ;)
Kochani dziś to na tyle. Wrócę do Was jutro z nową dawką energii ;) Dziś sobie odpoczywajcie, relaksujcie się przed jutrzejszą pracą czy szkołą, ale oczywiście nie zapomnijcie o treningu! 4 minutki poświęćcie nie na leniuchowanie, a na porządny wysiłek, który na pewno poprawi Wam samopoczucie i dobrze wpłynie na Waszą sylwetkę ;)

Trzymajcie się ;** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz