poniedziałek, 7 października 2013

ROZCIĄGANIE PO

HEJ !

Właśnie skończyłam ćwiczyć. Dziś miałam gorszy dzień. Ledwo dokończyłam trening. Czułam się tak zmęczona i wyczerpana już po 3 serii, że wydawało mi się, że nie dam rady.Jednak się nie poddałam! Bo przecież to tylko 4 minuty i mimo tego, że bardzo intensywne to jednak wciąż tylko 4 minuty. To bardzo mało i gdybym się poddała byłabym totalnym tchórzem! Dlatego zaparłam się w sobie i kolejne serie dokończyłam z jeszcze większą intensywnością. Palą  mnie wszystkie mięśnie! Na dziś wybrałam sobie bieg w miejscu z klaskaniem pod kolanami, więc nogi trzeba bardzo wysoko unosić by móc pod nimi klasnąć dłońmi. Wyczerpujące ćwiczenie. Oczywiście w 10 sekundowych przerwach trucht, ale i to zamierzam zmienić w najbliższym czasie. Może delikatne podskoki w górę ze złączonymi obiema nogami? Tak! Myślę, że to może być świetne ;)
Kochani, wczoraj dostałam bardzo ciekawy komentarz od jednej z blogerek. Otóż zauważyła Ona, że owszem rozgrzewam się przed treningiem, ale po nim nie ROZCIĄGAM SIĘ! I ma stu procentową rację, nie robiłam tego, bo zapomniałam, a przecież jest to bardzo,ale to bardzo ważne! Dlatego dziś zrobiłam sobie 1 minutową rozgrzewkę oraz po treningu jedno minutowe rozciąganie i zamierzam teraz robić tak ZAWSZE! Z tego miejsca chciałam serdecznie podziękować i pozdrowić Drogą Alice. Twoja wskazówka była bardzo cenna ;)

Umieszczam dla Was przykładowe ćwiczenia na rozgrzewkę:

ROZGRZEWKA


Oraz przykładowe ćwiczenia na rozciąganie:

ROZCIĄGANIE


Kochani życzę Wam miłego dnia! Do jutra ;**

PS. Oczywiście nie odpuszczajcie sobie treningu!





4 komentarze:

  1. Trzeba pamiętać o rozciąganiu, bo jest tak samo ważne jak rozgrzewka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że minuta na rozciąganie i minuta na rozgrzewkę to jednak mało ; )
    5 minut według mnie to minimum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, jednak to jest intensywny, krótki trening, czyli tu wszystko dzieje się szybki, więc i rozgrzewka i rozciąganie są krótkie, ale intensywne ;)

      Usuń